Masz pytania? Cameleon służy pomocą. Zebraliśmy tu najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz tu odpowiedzi, zawsze możesz skontaktować się z nami e-mailowo, telefonicznie lub poprzez nasz profil na Facebooku.

 

 

Jak składać zamówienie?

Składanie zamówienia w sklepie Cameleon NajlepszeNadruki.pl jest niezwykle proste. Jeśli masz już wypatrzony odpowiedni produkt dodajesz go do koszyka. W przypadku koszulek musisz określić rozmiar i kolor. Po dodaniu towaru do koszyka możesz kontynuować zakupy lub przejść do realizacji zamówienia.

 

Czy rejestracja jest konieczna aby dokonać zakupów?

Nie, rejestracja nie jest konieczna. Możesz skorzystać z opcji zakupów ekspresowych. Jednak posiadanie konta ma wiele korzyści, między innymi możesz na bieżąco sprawdzać status swojego zamówienia. Masz również wgląd w historię zamówień. Nie musisz obawiać się, że zalejemy Cię spamem. Z zasady nie wysyłamy niechcianych wiadomości, a subskrypcja newslettera jest dobrowolna.

 

Czy mogę zmienić lub anulować swoje zamówienie?

Tak. Jeśli towar nie został jeszcze skompletowany i przygotowany do wysyłki możesz dokonać zmian w zamówieniu. W tym celu skontaktuj się z nami NajlepszeNadruki@gmail.com

 

W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?

Możesz to zrobić przelewem na konto lub gotówką przy odbiorze.

 

Chcę koszulkę z własną grafiką. Czy mogę to zrobić?

Oczywiście! Wystarczy, że prześlesz nam grafikę, zdjęcie lub tekst, który chcesz umieścić na koszulce lub gadżecie. Zdjęcia powinny być w jak najlepszej rozdzielczości i jakości. Pamiętaj, że musisz posiadać prawo do ich wykorzystania. Jeśli plik nie jest Twoją własnością, musisz posiadać zgodę autora. To samo dotyczy zdjęć osób, których wizerunek chcesz wykorzystać.

 

W jakiej technologii wykonywane są nadruki na koszulkach?

O technologiach druku szerzej możesz przeczytać tutaj.

 

Zamówienie złożone. Kiedy mogę oczekiwać przesyłki?

Zamówienia realizujemy już w ciągu 24 godzin. W przypadku produktów z indywidualnym nadrukiem czas realizacji zamówienia trwa maksymalnie do 3 dni roboczych, ale jest to absolutne maksimum. Przesyłka zostanie do Ciebie wysłana Pocztą Polską lub Kurierem.

 

Czy istnieje możliwość wysyłki zagranicznej?

Tak, realizujemy zamówienia na terenie całej Unii Europejskiej. Podczas składania zamówienia określ gdzie chcesz, abyśmy dostarczyli Twoją przesyłkę. Cameleon się tym zajmie.

 

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

§7

Prawo odstąpienia od umowy

1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r., Klient będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.

2. Odstąpienie od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient złoży w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Forma złożenia oświadczenia może być dowolna, np.

  • oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu),

  • drogą mailową na adres  podany w paragrafie 1 niniejszego regulaminu

  • listownie na adres podany w paragrafie 1 niniejszego regulaminu

3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt.

4. Sklep zwraca środki w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego posłużył się Klient. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków dokonywany jest na rachunek karty.

6. W przypadku, gdy Klient wybrał inny, niż najtańszy oferowany przez Sklep, sposób dostawy przedmiotu , Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.

7. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).

8. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach umów:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  • dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy;

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • o świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;

  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sklep nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

  • w której Klient wyraźnie żądał, aby Sklep przysłał  do niego przedstawiciela w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient  żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);

  • dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

  • zawartej w drodze aukcji publicznej;

  • świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.

9. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Klientowi nie będącemu konsumentem.

10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Nie ma tu odpowiedzi na pytanie, które mnie interesuje. Gdzie mogę uzyskać odpowiedź?

Wyślij nam maila na adres NajlepszeNadruki@gmail.com lub napisz na Facebooku. Cameleon z chęcią udzieli Ci wszystkich informacji.


Wciśnij ESC aby zamknąć